În conformitate cu prevederile Legii nr. 1829 din Codul civil, cu modificările ulterioare, în cazul vânzării de bunuri sau al prestării de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comercial al Vânzătorului și la modificarea anumitor legi, Clientul are dreptul de a se retrage din acest contract fără a oferi un motiv în termen de 14 zile. Termenul de retragere din contract expiră după 14 zile de la data acceptării integrale a bunurilor de către client sau de către un terț însărcinat de client să preia bunurile.
Procedura în caz de retragere din contractul de cumpărare
În cazul în care clientul decide să se retragă din contract în termen de 14 zile, acesta este obligat să respecte următoarele condiții:
* Contactați-ne prin e-mail la reklamace@furnigo.ro cu o cerere de retragere din contract menționând numărul comenzii, numele și prenumele, data achiziției și numărul contului de rambursare.
Formular de retragere de la contract
* Dacă cumpărătorul a primit și a primit deja bunurile, le va trimite înapoi la adresa noastră ( Adresa de retragere vă va fi trimisă prin e-mail. Adresa de facturare nu este utilizată pentru a trimite Retragerea din Contract ) în următoarele condiții:
- mărfurile trebuie să fie în ambalajul original
- mărfurile nu trebuie să prezinte semne de utilizare
- mărfurile trebuie să fie nedeteriorate
- bunurile trebuie să fie complete (inclusiv instrucțiuni despre modul de utilizare etc., dacă au fost incluse în pachet)
- bunurile trebuie restabilite în starea inițială (dacă au fost demontate)
- Mărfurile trebuie trimise fără ramburs
Vă recomandăm să asigurați bunurile, deoarece nu suntem răspunzători pentru nicio pierdere sau deteriorare a acestora în drum spre noi.
În cazul în care Cumpărătorul se retrage din contract și livrează Vânzătorului bunuri cu valoare redusă, care sunt folosite, deteriorate, fără ambalaj original sau incomplete, Cumpărătorul va rambursa Vânzătorului costurile suportate în legătură cu repararea bunurilor și readucerea acestora la starea inițială.
Dacă îndepliniți toate condițiile de mai sus pentru returnarea bunurilor, vă vom trimite banii pentru bunuri fără întârzieri nejustificate prin transfer în contul dvs., în termen de cel mult 14 zile lucrătoare de la primirea fizică a bunurilor. Plata va fi rambursată numai după ce bunurile returnate au fost livrate înapoi la adresa dorită. Cumpărătorului i se vor trimite toate plățile efectuate în legătură cu plata contractului, în special prețul de achiziție, inclusiv costurile de livrare a bunurilor către cumpărător. În caz de retragere din contract (returnarea bunurilor), costurile de transport sunt suportate de cumpărător, nu de vânzător.
TCG nu se aplică cazurilor în care o persoană care intenționează să cumpere bunuri de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează atunci când comandă bunuri ca parte a activității sale comerciale sau ca parte a profesiei sale independente. Dreptul de retragere nu apare deoarece legea nu prevede această posibilitate.
Condiții de garanție și procedura de reclamație
Vânzătorul oferă o garanție de 24 de luni pentru bunuri. Garanția începe să curgă de la data primirii mărfurilor de către cumpărător.
Fiecare articol achiziționat de la Operator este însoțit de o factură (document fiscal) la livrarea către Cumpărător, care servește și ca document de garanție.
La primirea mărfurilor de la curier, coletul trebuie verificat cu atenție, dacă materialul de ambalare al expedierii prezintă deteriorări, este necesar să scrieți un raport de daune cu curierul și să ne raportați problema imediat pe linia noastră informativă sau prin e-mail în termen de cel mult 24 de ore de la primirea mărfurilor.
Dacă este un produs care nu a fost comandat, nu despachetați și nu deschideți bunurile, altfel nu va fi posibil să le schimbați.
Garanția nu acoperă defectele bunurilor cauzate de utilizarea necorespunzătoare, depozitarea sau deteriorarea bunurilor de către cumpărător. Ambalajul și conținutul produsului nu trebuie să fie deteriorate mecanic (deteriorarea mecanică înseamnă o astfel de deteriorare a produsului care nu ar fi putut fi cauzată de utilizarea normală a produsului în scopul pentru care a fost fabricat).
Dacă vânzătorul poate exclude vina cumpărătorului, cumpărătorul are dreptul:
- retragere din contract
- solicitați un schimb de bunuri
- să solicite o reducere rezonabilă a prețului de achiziție
- Solicitați înlocuirea pieselor de schimb
Cumpărătorul are dreptul de a depune o plângere prin e-mail la reklamace@furnigo.ro. În cererea de reclamație, acesta va descrie amploarea defectului bunurilor.
Pentru a face o reclamație, veți avea nevoie de numărul comenzii și de documentația foto a mărfurilor deteriorate, ambalajul exterior și interior al expedierii.