Întrebări frecvente
Retragerea din contract, adică returnarea bunurilor, se poate face într-o perioadă de 14 zile. Perioada de returnare a mărfurilor începe în ziua primirii expedierii. La returnarea mărfurilor, trebuie să scrieți un e-mail departamentului de reclamații: info@furnigo.ro. cu numărul de comandă care urmează să fie urmărit. La returnarea mărfurilor, comanda trebuie ambalată în ambalajul original original. Rambursarea se face după primirea și inspectarea bunurilor în termen de cel mult 14 zile. Returnarea mărfurilor este posibilă în două moduri, și anume: putem colecta marfa pentru dumneavoastră sau pentru o companie de curierat, acest serviciu este taxat în funcție de numărul și greutatea coletelor sau puteți trimite marfa la adresa pe care o primiți în e-mail de la departamentul de reclamații.
La primirea mărfurilor de la curier, coletul trebuie verificat cu atenție, dacă materialul de ambalare al expedierii prezintă deteriorări, este necesar să scrieți un raport de daune cu curierul și să ne raportați imediat problema, contactați-ne prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte nu mai târziu de 24 de ore de la primirea mărfurilor. Pentru a face o reclamație, veți avea nevoie de numărul comenzii și de documentația foto a mărfurilor deteriorate, ambalajul exterior și interior al expedierii.
In cazul in care ati primit un numar gresit de colete sau marfa gresita, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic in sectiunea de contacte, unde vom verifica situatia.
Fondurile sunt rambursate în termen de 14 zile de la data primirii mărfurilor la depozitul nostru.
În cazul în care ați scris un e-mail departamentului nostru de reclamații și nu ați primit un răspuns în termen de 2 zile lucrătoare. Vă rugăm să verificați toate folderele de SPAM, publicitate, spam. Dacă nu ați primit un e-mail nici în acest caz, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic în secțiunea de contact.
În cazul retragerii din contract, vă putem oferi o taxă pentru colectare, care depinde de numărul și greutatea coletelor. În cazul unei reclamații, colectarea bunurilor este una dintre opțiunile pe care le putem aplica
Dacă doriți să schimbați un produs dintr-o comandă cu altul și comanda dumneavoastră nu a fost încă expediată, vă rugăm să contactați linia noastră telefonică. Dacă comanda a fost expediată, această modificare nu mai poate fi făcută, mărfurile trebuie preluate și apoi contactate.
Dacă comanda nu a fost încă expediată, puteți să o anulați sau să modificați detaliile livrării sau ale companiei. Contactați-ne prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.
VĂ RUGĂM SĂ REȚINEȚI: Deoarece comanda este de obicei expediată în termen de 24 de ore de la primirea sau primirea plății, preferăm să facem modificări la comandă sau să o anulăm prin telefon. Solicitările de anulare a unei comenzi sau modificările aduse acesteia trimise prin e-mail durează mai mult pentru a fi procesate.
Dacă comanda a fost deja expediată, nu este posibil să o anulați, este necesar să o discutați și apoi să ne contactați.
În cazul în care comanda dumneavoastră a fost anulată de noi, pot apărea următoarele complicații:
În mod normal, sistemul nostru va descărca imediat toate articolele indisponibile în starea de stoc epuizat. În cazuri rare, există o întârziere care face ca un articol să rămână disponibil pentru comandă, chiar dacă stocul a fost deja epuizat. În acest caz, comanda este anulată din partea noastră sau se oferă o alternativă, pe care o trimitem prin e-mail.
Puteți plăti achiziția: prin transfer bancar, printr-un gateway de plată sau ramburs (numerar).
Transfer bancar:
La transferul în contul dvs., veți primi un e-mail de confirmare a comenzii imediat după finalizarea comenzii, în care veți găsi toate informațiile necesare. De obicei, băncile au nevoie de 1-2 zile lucrătoare pentru a procesa transferul. Prin urmare, așteptați-vă la o prelungire a timpului de livrare cu 1-2 zile, comparativ cu alte metode de plată.
Gateway de plată:
Gateway-ul de plată vă redirecționează plata direct către bancă, care va procesa plata imediat, este cea mai rapidă metodă de plată.
Ramburs:
Plata în numerar a mărfurilor către curier, cu această metodă de plată este întotdeauna necesar să aveți numerar la îndemână, deoarece nu orice curier are un terminal de plată. Se percepe o taxă de procesare de 2 EUR pentru ramburs
Dacă doriți să cumpărați ca persoană juridică/companie, tot ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea "Factură către companie" atunci când completați datele în comandă și apoi să introduceți IČO, TIN, COD DE TVA în formatul corect.
Dacă nu ați primit o confirmare a procesării comenzii pe e-mail, vă rugăm să procedați după cum urmează.
Verificați cu atenție căsuța de e-mail, SPAM, spam, publicitate. Dacă nu ați găsit e-mailul de confirmare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.
Trimitem întotdeauna factura pentru comandă electronic pe e-mailul pe care l-ați introdus în comanda, dacă nu găsiți factura, verificați cu atenție e-mailul, SPAM-ul, publicitatea, spamul. Dacă tot nu ați găsit factura, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic în secțiunea de contacte.
În conformitate cu politica companiei noastre, nu se pot face modificări sau modificări după emiterea facturii. Prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că completați corect comanda și detaliile companiei.
Nu este posibil să cumpărați în rate în magazinul nostru online.
După expedierea comenzii, aceasta va fi preluată de compania de curierat, care vă va contacta în continuare cu privire la procesul de livrare, compania de curierat vă va trimite un e-mail cu urmărire, unde este posibilă urmărirea expedierii. Înainte de livrare, curierul vă va contacta telefonic la numărul din comandă.
Dacă există o situație în care nu ai avut timp să ridici telefonul curierului, este întotdeauna necesar să suni înapoi și să stabilești o altă dată de livrare. Aveți două încercări de a livra coletul, dacă compania de curierat nu reușește să vă contacteze nici măcar la a doua încercare, mărfurile ne sunt trimise înapoi, așa că vă rugăm să acordați atenție primirii coletului, astfel încât să nu existe costuri de transport inutile. În cazul în care curierul nu v-a contactat, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.
Dacă aveți nevoie de sfaturi cu privire la selectarea unui produs, parametrii tehnici ai acestuia sau doriți să obțineți informații despre stocare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.
Pe site-ul nostru puteți găsi și produse care sunt epuizate în prezent, aceste produse au starea de neîn stoc, nu este posibil să plasați o comandă pentru aceste produse. Dacă doriți să aflați despre reaprovizionare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.
Piesele de schimb pentru produse nu sunt de vânzare și nu le avem incluse în oferta noastră. Dacă vă lipsește ceva în expediere sau ați primit bunuri deteriorate, vă rugăm să contactați departamentul nostru de reclamații prin e-mail.
Suntem un magazin online, nu avem un magazin fizic, dar fiecare dintre clienții noștri are o perioadă de 14 zile pentru a încerca marfa. Dacă nu sunteți mulțumit de articol, îl puteți returna în termen de 14 zile.
Funcționăm ca un magazin online, nu avem un magazin fizic sau showroom, produsele pot fi văzute doar pe site-ul nostru.
Puteți rezerva bunurile numai prin plasarea unei comenzi. Nu plasăm comenzi prin telefon sau e-mail, este necesar ca fiecare client să creeze o comandă prin intermediul magazinului nostru electronic.