Întrebări frecvente

Retururi și reclamații
Cum îmi returnez comanda?

Retragerea din contract, adică returnarea bunurilor, se poate face într-o perioadă de 14 zile. Perioada de returnare a mărfurilor începe în ziua primirii expedierii. La returnarea mărfurilor, trebuie să scrieți un e-mail departamentului de reclamații: info@furnigo.ro. cu numărul de comandă care urmează să fie urmărit. La returnarea mărfurilor, comanda trebuie ambalată în ambalajul original original. Rambursarea se face după primirea și inspectarea bunurilor în termen de cel mult 14 zile. Returnarea mărfurilor este posibilă în două moduri, și anume: putem colecta marfa pentru dumneavoastră sau pentru o companie de curierat, acest serviciu este taxat în funcție de numărul și greutatea coletelor sau puteți trimite marfa la adresa pe care o primiți în e-mail de la departamentul de reclamații.

Am primit o expediere deteriorată, ce ar trebui să fac?

La primirea mărfurilor de la curier, coletul trebuie verificat cu atenție, dacă materialul de ambalare al expedierii prezintă deteriorări, este necesar să scrieți un raport de daune cu curierul și să ne raportați imediat problema, contactați-ne prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte nu mai târziu de 24 de ore de la primirea mărfurilor. Pentru a face o reclamație, veți avea nevoie de numărul comenzii și de documentația foto a mărfurilor deteriorate, ambalajul exterior și interior al expedierii.

Am primit un număr greșit de pachete sau bunuri greșite:

In cazul in care ati primit un numar gresit de colete sau marfa gresita, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic in sectiunea de contacte, unde vom verifica situatia.

Când îmi veți rambursa banii pentru o comandă anulată/retragere:

Fondurile sunt rambursate în termen de 14 zile de la data primirii mărfurilor la depozitul nostru.

Nu am primit un răspuns la reclamație/retragere din contract:

În cazul în care ați scris un e-mail departamentului nostru de reclamații și nu ați primit un răspuns în termen de 2 zile lucrătoare. Vă rugăm să verificați toate folderele de SPAM, publicitate, spam. Dacă nu ați primit un e-mail nici în acest caz, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic în secțiunea de contact.

Vreau să ridicați pachetul pe care îl returnez, cine plătește pachetul?

În cazul retragerii din contract, vă putem oferi o taxă pentru colectare, care depinde de numărul și greutatea coletelor. În cazul unei reclamații, colectarea bunurilor este una dintre opțiunile pe care le putem aplica

Pot schimba produsul din comanda mea cu altul?

Dacă doriți să schimbați un produs dintr-o comandă cu altul și comanda dumneavoastră nu a fost încă expediată, vă rugăm să contactați linia noastră telefonică. Dacă comanda a fost expediată, această modificare nu mai poate fi făcută, mărfurile trebuie preluate și apoi contactate.

Pot să-mi anulez comanda sau să modific detaliile din ea?

Dacă comanda nu a fost încă expediată, puteți să o anulați sau să modificați detaliile livrării sau ale companiei. Contactați-ne prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.

VĂ RUGĂM SĂ REȚINEȚI: Deoarece comanda este de obicei expediată în termen de 24 de ore de la primirea sau primirea plății, preferăm să facem modificări la comandă sau să o anulăm prin telefon. Solicitările de anulare a unei comenzi sau modificările aduse acesteia trimise prin e-mail durează mai mult pentru a fi procesate.

Dacă comanda a fost deja expediată, nu este posibil să o anulați, este necesar să o discutați și apoi să ne contactați.

Comanda mea a fost anulată?

În cazul în care comanda dumneavoastră a fost anulată de noi, pot apărea următoarele complicații:

În mod normal, sistemul nostru va descărca imediat toate articolele indisponibile în starea de stoc epuizat. În cazuri rare, există o întârziere care face ca un articol să rămână disponibil pentru comandă, chiar dacă stocul a fost deja epuizat. În acest caz, comanda este anulată din partea noastră sau se oferă o alternativă, pe care o trimitem prin e-mail.

Plată
Cu ce metode de plată pot plăti:

Puteți plăti achiziția: prin transfer bancar, printr-un gateway de plată sau ramburs (numerar).

Transfer bancar:

La transferul în contul dvs., veți primi un e-mail de confirmare a comenzii imediat după finalizarea comenzii, în care veți găsi toate informațiile necesare. De obicei, băncile au nevoie de 1-2 zile lucrătoare pentru a procesa transferul. Prin urmare, așteptați-vă la o prelungire a timpului de livrare cu 1-2 zile, comparativ cu alte metode de plată.

Gateway de plată:

Gateway-ul de plată vă redirecționează plata direct către bancă, care va procesa plata imediat, este cea mai rapidă metodă de plată.

Ramburs:

Plata în numerar a mărfurilor către curier, cu această metodă de plată este întotdeauna necesar să aveți numerar la îndemână, deoarece nu orice curier are un terminal de plată. Se percepe o taxă de procesare de 2 EUR pentru ramburs

Pot cumpăra și pentru o companie?

Dacă doriți să cumpărați ca persoană juridică/companie, tot ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea "Factură către companie" atunci când completați datele în comandă și apoi să introduceți IČO, TIN, COD DE TVA în formatul corect.

Nu am primit nicio confirmare a comenzii mele:

Dacă nu ați primit o confirmare a procesării comenzii pe e-mail, vă rugăm să procedați după cum urmează.

Verificați cu atenție căsuța de e-mail, SPAM, spam, publicitate. Dacă nu ați găsit e-mailul de confirmare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.

Cum primesc o factură pentru comanda mea?

Trimitem întotdeauna factura pentru comandă electronic pe e-mailul pe care l-ați introdus în comanda, dacă nu găsiți factura, verificați cu atenție e-mailul, SPAM-ul, publicitatea, spamul. Dacă tot nu ați găsit factura, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic în secțiunea de contacte.

Sunt posibile modificări ale facturii

În conformitate cu politica companiei noastre, nu se pot face modificări sau modificări după emiterea facturii. Prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că completați corect comanda și detaliile companiei.

Este posibil să plătiți în rate?

Nu este posibil să cumpărați în rate în magazinul nostru online.

Livrare și livrare
Unde îmi pot urmări comanda?

După expedierea comenzii, aceasta va fi preluată de compania de curierat, care vă va contacta în continuare cu privire la procesul de livrare, compania de curierat vă va trimite un e-mail cu urmărire, unde este posibilă urmărirea expedierii. Înainte de livrare, curierul vă va contacta telefonic la numărul din comandă.

Curierul nu m-a sunat sau nu am avut timp să-i ridic telefonul.

Dacă există o situație în care nu ai avut timp să ridici telefonul curierului, este întotdeauna necesar să suni înapoi și să stabilești o altă dată de livrare. Aveți două încercări de a livra coletul, dacă compania de curierat nu reușește să vă contacteze nici măcar la a doua încercare, mărfurile ne sunt trimise înapoi, așa că vă rugăm să acordați atenție primirii coletului, astfel încât să nu existe costuri de transport inutile. În cazul în care curierul nu v-a contactat, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.

Produse
Unde pot afla despre produse și disponibilitatea acestora?

Dacă aveți nevoie de sfaturi cu privire la selectarea unui produs, parametrii tehnici ai acestuia sau doriți să obțineți informații despre stocare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.

Sunt interesat de bunurile care sunt epuizate.

Pe site-ul nostru puteți găsi și produse care sunt epuizate în prezent, aceste produse au starea de neîn stoc, nu este posibil să plasați o comandă pentru aceste produse. Dacă doriți să aflați despre reaprovizionare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon în secțiunea de contacte.

Vindeți și piese de schimb?

Piesele de schimb pentru produse nu sunt de vânzare și nu le avem incluse în oferta noastră. Dacă vă lipsește ceva în expediere sau ați primit bunuri deteriorate, vă rugăm să contactați departamentul nostru de reclamații prin e-mail.

Este posibil să vezi produsele undeva sau să le încerci?

Suntem un magazin online, nu avem un magazin fizic, dar fiecare dintre clienții noștri are o perioadă de 14 zile pentru a încerca marfa. Dacă nu sunteți mulțumit de articol, îl puteți returna în termen de 14 zile.

Aveți un magazin fizic sau un showroom?

Funcționăm ca un magazin online, nu avem un magazin fizic sau showroom, produsele pot fi văzute doar pe site-ul nostru.

Pot rezerva bunuri prin telefon sau e-mail?

Puteți rezerva bunurile numai prin plasarea unei comenzi. Nu plasăm comenzi prin telefon sau e-mail, este necesar ca fiecare client să creeze o comandă prin intermediul magazinului nostru electronic.