Termeni și condiții

1. Termeni și condiții generale

1.1 Acești Termeni și Condiții Generale (denumiți în continuare "TCG") se aplică relațiilor de afaceri dintre Luzakaza s.r.o. Staré Grunty 7A 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves , Slovakia ( Adresa de facturare nu este utilizată pentru trimiterea de retrageri sau reclamații. ) ID COMPANIE:  47395681, număr de TVA: SK2023878549, Republica Cehă înregistrată la Tribunalul Municipal din Praga, Secția: C 376082/MSPH (denumit în continuare "Operator, Vânzător") și Cumpărătorul (denumit în continuare "Clientul") încheiat prin intermediul Magazinului online www.furnigo.ro (denumit în continuare "Magazin").

Autoritatea de supraveghere este: Autoritatea Cehă de Inspecție a Comerțului, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID de înregistrare: 000 20 869, adresa de internet: http://www..cz. Platforma online de soluționare a litigiilor situată la adresa de internet http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor dintre un vânzător și un cumpărător care este consumator dintr-un contract de vânzare încheiat prin mijloace electronice.

1.2 TCG reglementează drepturile și obligațiile participanților la un contract de cumpărare încheiat la distanță prin intermediul magazinului online www.furnigo.ro între Vânzător și Cumpărător.

1.3 Drepturile și obligațiile părților la contractul de cumpărare sunt reglementate de reglementarea legală a contractului de cumpărare în conformitate cu art. 1751 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 din Codul civil.

1.4 Cumpărător înseamnă o persoană fizică sau juridică care a trimis o comandă electronică procesată de sistemul Magazinului după propria autorizare.

1.5 Comanda electronica inseamna un formular electronic trimis care contine informatii despre cumparator, o lista bunurilor comandate din oferta magazinului online si pretul acestor bunuri care sunt procesate de sistemul magazinului.


2. Comanda și încheierea contractului de cumpărare


2.1 Un contract de cumpărare este creat pe baza cererii clientului prin intermediul www.furnigo.ro de comerț electronic. Contractul se încheie între operator și cumpărător. Pentru a încheia o relație contractuală, este necesar ca clientul să creeze o comandă pe site-ul operatorului și să furnizeze datele de contact și personale necesare.

2.2 După trimiterea comenzii (prin apăsarea butonului "Comandă cu obligație de plată"), clientului i se va trimite un mesaj de confirmare a încheierii fără probleme a contractului de cumpărare. Un ordin confirmat (sau o parte a acestuia) este considerat obligatoriu pentru ambele părți.

2.3 Cumpărătorul se angajează să accepte bunurile comandate și să plătească prețul convenit pentru acestea, pe care îl cunoaște în mod expres înainte de a trimite comanda. Comanda include o factură care este trimisă electronic la un e-mail, factura servește și ca notă de livrare și document fiscal. Dacă nu ați primit factura, clientul este obligat să contacteze imediat operatorul. Operatorul este obligat să trimită documentele necesare clientului cât mai curând posibil.

2.4 În conformitate cu legea, Clientul se angajează să preia bunurile și să plătească suma necesară. În cazul în care nu reușește să facă acest lucru, acesta este obligat să plătească toate cheltuielile, inclusiv taxele poștale și manipularea. Orice argumentație sau justificare pentru neacceptare (de exemplu, neprimirea unei notificări etc.) este considerată intenționată. În cazul neplății comenzii, a costurilor suportate sau a taxei de anulare în perioada specificată, vom recupera creanța. Procesul este configurat în așa fel încât clientul să aibă întotdeauna posibilitatea de a plăti doar daunele sau costurile care au fost cauzate. Cu toate acestea, în cazul în care vânzătorul nu comunică, nu intenționează să plătească pentru daunele sau costurile suportate, nu poate ajunge în niciun fel la un acord amiabil cu vânzătorul, vânzătorul nu are de ales decât să solicite despăgubiri în temeiul acestor termeni și condiții și, eventual, să ceară cererea pentru executarea legală. Clientul este pe deplin vinovat pentru o astfel de situație și, de asemenea, plătește costurile crescute din cauza acțiunilor sale care decurg din astfel de întârzieri în aplicare.


3. Anularea comenzii

3.1 Anularea comenzii cumpărătorului
Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a oferi un motiv în orice moment înainte de a fi trimisă de vânzător. În cazul anulării comenzii trimise, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului daunele cauzate de această acțiune. Vânzătorul își va exercita dreptul la despăgubiri pentru daune în principal în cazul achiziționării de bunuri "la comandă", care au trebuit achiziționate la cererea clientului sau în cazul în care au fost deja suportate costuri demonstrabile în legătură cu confiscarea bunurilor.

3.2 Anularea unei comenzi de către operator
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia în următoarele cazuri:

  • În cazul comenzilor ramburs, atunci când comanda nu a putut fi confirmată într-o manieră obligatorie (număr de telefon introdus incorect, indisponibil, nu răspunde la e-mailuri etc.).

  • În cazul în care cumpărătorul nu a primit bunurile în trecut sau a încălcat termenii și condițiile

  • Bunurile nu mai sunt produse sau livrate sau prețul furnizorului bunurilor s-a modificat semnificativ.
  • În cazul în care apare această situație, vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul pentru a conveni asupra unor acțiuni ulterioare. Dacă cumpărătorul a plătit deja parțial sau integral prețul de achiziție, această sumă va fi transferată înapoi în contul său în termen de 15 zile calendaristice.
  • Mărfuri epuizate
  • Există un alt fapt care împiedică livrarea produsului solicitat


4. Condiții de plată și opțiuni de expediere

 

4.1 Condiții de plată

Toate prețurile includ întotdeauna TVA.

Clientul poate plăti bunurile comandate prin:

  • Ramburs – clientul plătește mărfurile în numerar la primirea expedierii.
  • Transfer bancar – după comandă, clientul va primi toate informațiile necesare pentru a plăti comanda prin transfer bancar (adică simbol variabil, sumă și număr de cont).
  • Trimitem bunurile numai după ce fondurile au fost creditate în contul nostru.
  • Plata cu cardul – Este o achizitie sigura si rapida, in care completezi detaliile cardului de credit in formularul de comanda, confirmi si comanda ta va fi platita imediat.

4.2 Opțiuni de livrare

  • Curierat – serviciu de coletărie
  • Curierat – Expedieri agabaritice, transport paleți
  • Colectare personală – nu este posibilă

Suma poștală este de la 95 CZK la 690 CZK inclusiv TVA în Republica Cehă, suma transportului depinde de dimensiunea și greutatea bunurilor comandate. Suma poștală este calculată automat.

Puteți afla oricând detaliile prețului final de transport în funcție de sortimentul selectat atunci când adăugați marfa în coșul de comandă înainte de a confirma comanda.

 

5. Condiții de livrare

 

5.1 Livrarea bunurilor se efectuează în cel mai scurt timp posibil în funcție de disponibilitatea bunurilor și de capacitățile operaționale ale vânzătorului. Fiecare produs are disponibilitatea mărfurilor, dar operatorul își rezervă dreptul de a modifica disponibilitatea mărfurilor. Cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru bunuri sau cu excepția cazului în care părțile contractante convin altfel, perioada maximă pentru procesarea comenzii va fi în termen de 30 de zile de la livrarea acesteia.

5.2. Fiecare client este informat despre orice modificare a stării comenzii prin e-mail sau telefon.

5.3 Bunurile sunt livrate prin serviciul de curierat la adresa specificată de client în comandă.

5.4 Proprietatea asupra Produselor este transferată Cumpărătorului la primirea de către Cumpărător și la plata prețului de achiziție.

5.5. Operatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru daunele sau întârzierile în livrare cauzate de persoana care livrează. Mărfurile trebuie inspectate imediat după primire. Dacă este detectat un defect, operatorul trebuie contactat imediat în termen de 24 de ore de la primirea livrării.

5.6. Bunurile comandate vă vor fi livrate de către un curier al companiei de transport la adresa pe care o furnizați oriunde în Republica Cehă.

 

6. Retragerea din contractul de cumpărare


6.1 În conformitate cu prevederile Legii nr. 1829 din Codul civil, cu modificările ulterioare, în cazul vânzării de bunuri sau al prestării de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comercial al Vânzătorului și la modificarea anumitor legi, Clientul are dreptul de a se retrage din acest contract fără a oferi un motiv în termen de 14 zile. Termenul de retragere din contract expiră după 14 zile de la data acceptării integrale a bunurilor de către client sau de către un terț însărcinat de client să preia bunurile.

6.2 Procedura în caz de retragere din contractul de cumpărare

În cazul în care clientul decide să se retragă din contract în termen de 14 zile, acesta este obligat să respecte următoarele condiții:

* Contactați-ne prin e-mail la reklamace@furnigo.ro cu o cerere de retragere din contract menționând numărul comenzii, numele și prenumele, data achiziției și numărul contului de rambursare.

Formular de retragere


* Dacă cumpărătorul a primit și a primit deja bunurile, le va trimite înapoi la adresa noastră ( Adresa de retragere vă va fi trimisă prin e-mail. Adresa de facturare nu este utilizată pentru a trimite Retragerea din Contract ) în următoarele condiții:

  • mărfurile trebuie să fie în ambalajul original
  • mărfurile nu trebuie să prezinte semne de utilizare
  • mărfurile trebuie să fie nedeteriorate
  • bunurile trebuie să fie complete (inclusiv instrucțiuni despre modul de utilizare etc., dacă au fost incluse în pachet)
  • bunurile trebuie restabilite în starea inițială (dacă au fost demontate)
  • Mărfurile trebuie trimise fără ramburs 

Vă recomandăm să asigurați bunurile, deoarece nu suntem răspunzători pentru nicio pierdere sau deteriorare a acestora în drum spre noi.

În cazul în care Cumpărătorul se retrage din contract și livrează Vânzătorului bunuri cu valoare redusă, care sunt folosite, deteriorate, fără ambalaj original sau incomplete, Cumpărătorul va rambursa Vânzătorului costurile suportate în legătură cu repararea bunurilor și readucerea acestora la starea inițială.

6.3 Dacă îndepliniți toate condițiile de mai sus pentru returnarea bunurilor, vă vom trimite banii pentru bunuri fără întârzieri nejustificate prin transfer în contul dumneavoastră și nu mai târziu de 14 zile lucrătoare de la primirea fizică a bunurilor. Plata va fi rambursată numai după ce bunurile returnate au fost livrate înapoi la adresa dorită. Cumpărătorului i se vor trimite toate plățile efectuate în legătură cu plata contractului, în special prețul de achiziție, inclusiv costurile de livrare a bunurilor către cumpărător. În caz de retragere din contract (returnarea bunurilor), costurile de transport sunt suportate de cumpărător, nu de vânzător.


6.4. TCG nu se aplică cazurilor în care o persoană care intenționează să cumpere bunuri de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează atunci când comandă bunuri ca parte a activității sale comerciale sau ca parte a profesiei sale independente. Dreptul de retragere nu apare deoarece legea nu prevede această posibilitate.


7. Condiții de garanție și procedura de reclamație


7.1 Vânzătorul oferă o garanție de 24 de luni pentru bunuri. Garanția începe să curgă de la data primirii mărfurilor de către cumpărător.

7.2 Fiecare Articol achiziționat de la Operator este însoțit de o factură (document fiscal) la livrarea către Cumpărător, care servește și ca document de garanție.

7.3 La primirea mărfurilor de la curier, coletul trebuie verificat cu atenție, dacă materialul de ambalare al coletului prezintă deteriorări, este necesar să scrieți un raport de daune cu curierul și să ne raportați problema imediat pe linia noastră informativă sau prin e-mail în termen de cel mult 24 de ore de la primirea mărfurilor.

Dacă este un produs care nu a fost comandat, nu despachetați și nu deschideți bunurile, altfel nu va fi posibil să le schimbați.

Garanția nu acoperă defectele bunurilor cauzate de utilizarea necorespunzătoare, depozitarea sau deteriorarea bunurilor de către cumpărător. Ambalajul și conținutul produsului nu trebuie să fie deteriorate mecanic (deteriorarea mecanică înseamnă o astfel de deteriorare a produsului care nu ar fi putut fi cauzată de utilizarea normală a produsului în scopul pentru care a fost fabricat).

Dacă vânzătorul poate exclude vina cumpărătorului, cumpărătorul are dreptul:

  • retragere din contract
  • solicitați un schimb de bunuri
  • să solicite o reducere rezonabilă a prețului de achiziție
  • Solicitați înlocuirea pieselor de schimb

Cumpărătorul are dreptul de a depune o plângere prin e-mail la reklamace@furnigo.ro. În cererea de reclamație, acesta va descrie amploarea defectului bunurilor.

Pentru a face o reclamație, veți avea nevoie de numărul comenzii și de documentația foto a mărfurilor deteriorate, ambalajul exterior și interior al expedierii.

 

8. Răspunderea pentru erorile de pe pagina www.furnigo.ro


8.1 Operatorul subliniază că informațiile furnizate pe www.furnigo.ro sunt parțial preluate de la terți, pot conține inexactități și pot fi actualizate fără notificare prealabilă.

8.2 Operatorul poate modifica produsele de pe site-ul său web în orice moment, fără notificare prealabilă și nu garantează corectitudinea faptică a conținutului acestora.

8.3. Operatorul nu va fi răspunzător față de nicio altă parte pentru daunele directe, indirecte sau extraordinare cauzate de utilizarea informațiilor de pe site-ul său web sau site-urile web conectate.

 

9. Politica de confidențialitate

 

Politica de confidențialitate

    • Informații generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul site-ului web este responsabil pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare GDPR)

1. Persoana vizată – cumpărător/vizitator al site-ului, operator – operator al magazinului online
2. Destinatarii datelor cu caracter personal: societate de contabilitate, curier DHL, curier GLS
3. Persoana vizată este obligată să furnizeze date cu caracter personal adevărate și actualizate. Drepturile persoanei vizate sunt reglementate de capitolul 3 din GDPR. De exemplu, funcționează. o dreptul de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere, dreptul de a vă opune prelucrării, dreptul de a solicita operatorului accesul la datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, dreptul la rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării datelor cu caracter personal, precum și dreptul la portabilitatea datelor.

      • Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul plasării unei comenzi

1. Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal: emiterea unui document fiscal, contactarea clientului în legătură cu comanda, îndeplinirea contractului.

2. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal: a) Prelucrarea datelor cu caracter personal (nume, prenume, titlu, stradă și număr, cod poștal, oraș) este necesară în conformitate cu o reglementare specială sau un tratat internațional prin care Republica Cehă este obligată. În primul rând, conform Legii nr. 222/2004 privind taxa pe valoarea adăugată. b) Prelucrarea datelor cu caracter personal (e-mail, contact telefonic) este necesară pentru executarea contractului.

3. Perioada de păstrare a datelor cu caracter personal – 20 de ani

      • Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul trimiterii de informații de marketing

Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul trimiterii de informații de marketing, se aplică informațiile generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal enumerate mai sus, precum și:

1. Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal: trimiterea de informații de marketing

2. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal: articolul 6 alineatul (1) din GDPR 1 (a) GDPR – persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice

3. Perioada de păstrare a datelor cu caracter personal – 5 ani

      • Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul prelucrării cookie-urilor

Articolul 6 alineatul (1) 1 (a) GDPR – persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice.

Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul prelucrării cookie-urilor, se aplică informațiile generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal enumerate mai sus, precum și:

1. Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal: furnizarea de servicii, personalizarea reclamelor, analiza traficului, google adwords, google analytics, heureka.sk, heureka.cz, zboží.cz.

Cookie-urile sunt cantități mici de date pe care serverele le trimit către browserul dvs. Le salvează pe computerul utilizatorului. La fiecare vizită ulterioară pe site, browserul trimite apoi aceste date înapoi către server.

2. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal: articolul 6 alineatul (1) din GDPR 1 (a) GDPR – persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice

3. Perioada de păstrare a datelor cu caracter personal – Cookie-urile utilizate pe site-ul nostru pot fi împărțite în două tipuri de bază în ceea ce privește durabilitatea lor. Cookie-uri pe termen scurt, adică "cookie-uri de sesiune", care sunt doar temporare și rămân stocate în browserul dumneavoastră până când închideți browserul, și așa-numitele "cookie-uri persistente" pe termen lung, care rămân stocate pe dispozitivul dumneavoastră pentru o perioadă mai lungă de timp sau până când le ștergeți manual, în care durata păstrării cookie-urilor pe dispozitivul dumneavoastră depinde de setările cookie-ului în sine și de setările browserului dumneavoastră.

Dispoziții finale

Toate relațiile dintre vânzător și cumpărător sunt guvernate de legile Republicii Cehe. În chestiunile care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții, prevederile relevante ale Codului Civil și ale Legii nr. § 1751 par. 1 din Legea nr. 89/2012 din Codul civil. privind protecția consumatorilor atunci când vinde bunuri sau prestează servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comercial al vânzătorului și de modificare a anumitor acte.


Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții dacă este necesar și în conformitate cu modificările legislative.

Prin trimiterea comenzii, Cumpărătorul confirmă că a citit acești Termeni și Condiții Generale și Procedura de Reclamație a Vânzătorului, s-a familiarizat cu conținutul acestora, le-a înțeles și este de acord cu ele în întregime.

Termenii și condițiile sunt valabile de la 01.11.2024